Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh strategického rozvoje společnosti působící v oblasti montáže regálových technologií
Janča, Tomáš ; Dlouhý, Ondřej (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je strategický rozvoj společnosti JančaSolutions s.r.o., která působí v oboru montáže regálových technologií se zaměřením především na západní trhy. Potřebné údaje na zhodnocení současného stavu společnosti a výběr vhodné strategie rozvoje byly získané pomocí různých analytických metod, které jsou popsané v teoretické části práce. V analytické části práce byly jednotlivé metody aplikovány a jejich výsledky dále analyzovány v rámci SWOT matice, která byla podkladem výběru konkrétní strategie rozvoje společnosti. V návrhové části je vybrána alternativa dalšího rozvoje společnosti podrobně rozpracována s ohledem na potřebné zdroje včetně dalších implementačních aktivit a přínosů z návrhů.
Návrh marketingové strategie pro firmu na zahraničních trzích
Polický, Martin ; Veselá, Jitka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaobírá návrhem marketingové strategie pro firmu na zahraničních trzích. Jako konkrétní společnost si autor zvolil firmu Hakr Trade, s.r.o., která byla na začátku roku 2014 přejmenována na KRETZ, s.r.o. V práci je zpracována problematika marketingu a marketingového plánování. Cílem práce je, kromě zpracování literární rešerše na danou problematiku, aplikovat teoretické poznatky z oblasti marketingu na marketingové procesy v zahraničním obchodě u společnosti KRETZ, zhodnotit současný stav marketingových činností s ohledem na principy B2B a navrhnout relevantní doporučení ke komunikaci změny názvu společnosti, zvýšení povědomí zákazníků o produktech a zvýšení prodejů v zahraničí. Nezbytnou součástí doporučení je i kalkulace nákladů na navrhované změny.
Návrh rozvoje zahraničních aktivit firmy
Sieczková, Jana ; Knoll, Radek (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce analyzuje problematiku související s rozvojem zahraničních aktivit ve firmě zabývající se montáží ocelových konstrukcí OK mont - STM, s.r.o. Obsahuje taková optimální řešení, která by pomohla ve firmě rozvíjet zahraniční aktivity.
Návrh opatření pro strategický rozvoj značky malého podniku ve fázi internacionalizace
Palík, Václav ; Polák, Vojtěch (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem rámce pro rozvoj značky malé české technologické společnosti, která chce expandovat na zahraniční trhy. Současná značka společnosti, Stroje Polák, je na českém trhu dobře zavedená, ale v mezinárodní komunikaci není její název srozumitelný a může být vnímán jako odkaz na Polsko. Práce je rozdělena na teoretickou část definující klíčové pojmy související s řízením značky, analytickou část identifikující charakteristiky současné značky a návrhovou část kombinující dosavadní poznatky a předkládající návrh rozvoje značky pro expanzi na zahraniční trhy.
Návrh strategického rozvoje společnosti působící v oblasti montáže regálových technologií
Janča, Tomáš ; Dlouhý, Ondřej (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je strategický rozvoj společnosti JančaSolutions s.r.o., která působí v oboru montáže regálových technologií se zaměřením především na západní trhy. Potřebné údaje na zhodnocení současného stavu společnosti a výběr vhodné strategie rozvoje byly získané pomocí různých analytických metod, které jsou popsané v teoretické části práce. V analytické části práce byly jednotlivé metody aplikovány a jejich výsledky dále analyzovány v rámci SWOT matice, která byla podkladem výběru konkrétní strategie rozvoje společnosti. V návrhové části je vybrána alternativa dalšího rozvoje společnosti podrobně rozpracována s ohledem na potřebné zdroje včetně dalších implementačních aktivit a přínosů z návrhů.
Analýza exportních aktivit firmy UNIPAR
Sonnková, Hana ; Hinčica, Vít (vedoucí práce) ; Vavrečková, Eva (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na firmu UNIPAR, která je jedním z předních výrobců interiérových a aromatických svíček na světě. Cílem práce je analýza exportních aktivit firmy. Bakalářská práce je rozdělena do čtyř kapitol. Úvodní kapitola je zaměřena na postavení zahraničního obchodu v ekonomice ČR a na podnikání na zahraničních trzích, zejména na formy vstupu na zahraniční trhy. Druhá kapitola představuje instituce v ČR, jejichž činností je podpora mezinárodního podnikání. Tématem třetí kapitoly je seznámení se s firmou UNIPAR, s její historií, personálním zajištěním, výrobou a sortimentem. Poslední kapitola se zabývá analýzou exportních aktivit, která vychází z dat poskytnutých firmou. Závěrem je předložen návrh na oslovení nového zahraničního teritoria.
Strategie vstupu na zahraniční trh
Kalista, Pavel ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Tročil, Jan (oponent)
Práce je zaměřena na problematiku výběru vhodného trhu pro zahraniční expanzi podnikatelského projektu. Její hlavní částí je stanovení správné strategie vstupu na zahraniční trhy, která se skládá z internacionalizační strategie, strategie volby vstupu na zahraniční trh a strategie mezinárodního podnikového řízení. Na základě této strategie pak byla určena kritéria pro hodnocení potenciálu vybraných trhů, která byla následně použita při jejich analýze.
Návrh rozvoje zahraničních aktivit firmy
Sieczková, Jana ; Knoll, Radek (oponent) ; Petráš, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce analyzuje problematiku související s rozvojem zahraničních aktivit ve firmě zabývající se montáží ocelových konstrukcí OK mont - STM, s.r.o. Obsahuje taková optimální řešení, která by pomohla ve firmě rozvíjet zahraniční aktivity.
Návrh marketingové strategie pro firmu na zahraničních trzích
Polický, Martin ; Veselá, Jitka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaobírá návrhem marketingové strategie pro firmu na zahraničních trzích. Jako konkrétní společnost si autor zvolil firmu Hakr Trade, s.r.o., která byla na začátku roku 2014 přejmenována na KRETZ, s.r.o. V práci je zpracována problematika marketingu a marketingového plánování. Cílem práce je, kromě zpracování literární rešerše na danou problematiku, aplikovat teoretické poznatky z oblasti marketingu na marketingové procesy v zahraničním obchodě u společnosti KRETZ, zhodnotit současný stav marketingových činností s ohledem na principy B2B a navrhnout relevantní doporučení ke komunikaci změny názvu společnosti, zvýšení povědomí zákazníků o produktech a zvýšení prodejů v zahraničí. Nezbytnou součástí doporučení je i kalkulace nákladů na navrhované změny.
Obchodní činnost společnosti SITEL, spol. s r.o., na zahraničních trzích
Tomanová, Jitka ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Hinčica, Vít (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na informační a komunikační technologie prostřednictvím analýzy obchodní činnosti české společnosti SITEL, spol. s r.o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část seznamuje se základními pojmy, vymezuje český sektor ICT, řeší historii, rozvoj a vliv těchto technologií a přibližuje české vývozní a dovozní aktivity. Praktická část představuje společnost SITEL, spol. s r.o., poskytuje základní informace o nabízených službách a produktech. Samostatná kapitola je pak věnována mezinárodním aktivitám této společnosti. Na základě rozboru obratu firmy a vypracování SWOT analýzy je obchodní činnost společnosti shrnuta s postřehy, jak využívat stávající situace na domácím i zahraničním trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.